3. september 2014

Johan Harstad: Manifest for folk flest (hvem vi er & hva vi gjør) (2013)

Dette er ein fornøyeleg tekst. Det er, som tittelen presist seier, eit manifest for folk flest, og i dette høvet må me nok forstå "folk flest" som dei "folk flest" Framstegspartiet snakkar til. Gjennom heile det korte heftet - det er ein Flamme-singel - opnar setningane med "Folk flest", og Harstad listar opp alt folk flest likar eller ikkje likar.

Det er presist, han spelar på det som finst av fordommar både mot og hjå FrP-veljarar. Hadde eg hatt vit til å boka med meg til Oslo (der eg er denne veka) kunne eg lagt ut nokre døme, men det burde heller ikkje vera så vanskeleg å tippa kva folk flest vil eller ikkje vil. Dei trur ikkje på menneskeskapte klimaendringar, dei høyrer ikkje på ekspertar, dei reiser til Syden, dei likar å grilla, dei handlar i Sverige, dei forstår ikkje Edvard Munch, dei likar ikkje Arbeidarpartiet, osb.

Framstegpartisympatisørar vil kanskje ikkje lika dette; eg koste meg den halvtimen det tok å lesa dette. Her var til og med nokre setningar som fekk meg til å le høgt.

Guffen tilrår.

Meir Harstad på kulturguffebloggen
Herfra blir du bare eldre (2001)
Ambulanse (2002)
Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet? (2005)
Hässelby (2007)
Bsider (2008)
Darlah (2009)
Osv. (2010)
Buzz Aldrin, hvor ble det av deg i alt mylderet (fjernsynsserie, 2011)

Motorpsycho. Blissard (2012)
Max, Mischa og Tetoffensiven (2015)
Ferskenen (2018)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar